Este instrumentul ideal pentru clienții care au încasări de la partenerii de afaceri în monede străine și, în același timp, își onorează obligațiile de plată în aceleași valute străine.
Conturi curente interne (CCI)
vă permite să schimbați valută și să realizați plăți și încasări în mod rapid și eficient.
Peste 54.000 de clienți în 6 piețe
Peste 25 de ani de experiență
Peste 100 de reprezentanți comerciali
Plăți simple și fiabile
Puteți deschide până la 18 conturi pentru monedele tranzacționate
Tranzacții rapide
Conturile sunt gratuite. Nu se percep comisioane de deschidere sau administrare
Securitate maximă
Funcționează după aceleași principii de siguranță precum conturile bancare
Prezentare generală constantă
Vă permit efectuarea simplă și rapidă a tranzacțiilor dorite
Cont de plăți în 17 valute
Pot fi gestionate cu ajutorul aplicației Online Broker (OLB)
Fără taxe ascunse
Păstrează istoricul tranzacțiilor și soldurilor aferente
Cum se efectuează plăţile prin CCI
Introduceţi ordinul de plată, având la dispoziţie modalităţi simple de completare a acestuia: telefonic, cu ajutorul formularului sau utilizând aplicatia On-line Broker (OLB).
În cazul în care efectuaţi o plată către un partener de afaceri pentru prima dată, completaţi ordinul cu toate informaţiile de plată ale beneficiarului. Ulterior, aceste informaţii sunt înregistrate în baza noastră de date iar la următoarea plată doar veţi selecta beneficiarul din listă, fără a mai fi necesară completarea tuturor datelor.
1
Efectuarea plăţii către partenerii de afaceri cărora le-aţi plătit deja în contul curent intern cel puţin o dată este extrem de simplă – cu un singur clic de mouse.
După realizarea plăţii, sumele în valuta selectată vor fi transferate din contul curent intern în contul beneficiarului.
2
La plăţile efectuate din contul curent intern, beneficiarului îi va apărea plata ca fiind primită din partea AKCENTA CZ dar în acelaşi timp, va conţine datele dvs. de identificare complete (inclusiv numărul facturilor etc.), pentru ca plata să poată fi identificată şi alocată în mod corespunzator.
Exemplu de plată primită în contului partenerului dvs. de afaceri (structura poate să difere în funcţie de bancă):
1
Efectuarea plăţii către partenerii de afaceri cărora le-aţi plătit deja în contul curent intern cel puţin o dată este extrem de simplă – cu un singur clic de mouse.
După realizarea plăţii, sumele în valuta selectată vor fi transferate din contul curent intern în contul beneficiarului.
2
La plăţile efectuate din contul curent intern, beneficiarului îi va apărea plata ca fiind primită din partea AKCENTA CZ dar în acelaşi timp, va conţine datele dvs. de identificare complete (inclusiv numărul facturilor etc.), pentru ca plata să poată fi identificată şi alocată în mod corespunzator.
Exemplu de plată primită în contului partenerului dvs. de afaceri (structura poate să difere în funcţie de bancă):
Cum se efectuează încasările prin CCI
Ȋncasările dumneavoastră prin contul curent intern sunt realizate urmând un proces eficient, astfel încât acestea să fie rapide şi să nu genereze comisioane ridicate pentru dumneavoastră şi pentru partenerul dumneavoastră de afaceri. În acest scop sunt necesari următorii pași:
1
Completarea Formularului pentru emiterea datelor bancare şi transmiterea acestuia la AKCENTA CZ prin intermediul e-mailului. Formularul pentru fiecare partener de afaceri îl veţi completa doar o singură dată, urmând ca la o încasare viitoare acesta să fie alocat în mod automat;
2
Primirea pe email a datelor bancare complete pentru contul AKCENTA CZ în care partenerul dumneavoastră va efectua plata;
3
AKCENTA CZ va aloca către dumneavoastră suma încasată în contul curent intern, vă va informa prin e-mail şi prin mesaj sms, transmitându-vă înştiinţare scrisă cu privire că ați fost creditat. În contul curent intern veţi putea vedea direct expeditorul plăţii. Mijloacele bănești alocate vor putea fi utilizate imediat şi în totalitate. Situaţia soldurilor poate fi urmărită oricând prin intermediul aplicaţiei de internet OLB, prin care puteţi efectua şi toate ordinele de plată.
1
Completarea Formularului pentru emiterea datelor bancare şi transmiterea acestuia la AKCENTA CZ prin intermediul e-mailului. Formularul pentru fiecare partener de afaceri îl veţi completa doar o singură dată, urmând ca la o încasare viitoare acesta să fie alocat în mod automat;
2
Primirea pe email a datelor bancare complete pentru contul AKCENTA CZ în care partenerul dumneavoastră va efectua plata;
3
AKCENTA CZ va aloca către dumneavoastră suma încasată în contul curent intern, vă va informa prin e-mail şi prin mesaj sms, transmitându-vă înştiinţare scrisă cu privire că ați fost creditat. În contul curent intern veţi putea vedea direct expeditorul plăţii. Mijloacele bănești alocate vor putea fi utilizate imediat şi în totalitate. Situaţia soldurilor poate fi urmărită oricând prin intermediul aplicaţiei de internet OLB, prin care puteţi efectua şi toate ordinele de plată.
Schimbarea contului de plată
- Modificarea unui cont de plată este un proces care urmează după ce decideți să transferați fie toate sau doar unele activități de plata de la fostul furnizor la un furnizor nou de servicii de plata.
- Cererea modificării contului plătitor se aplică prin formularul de solicitare pentru schimbarea contului de plată, prin care solicitați noului furnizor să înceapă procesul de modificare a contului de plata și îl autorizați să efectueze activități în măsura specificita în acest formular.
- Dacă sunteți interesat să utilizați acest serviciu, contactați-ne la numărul nostru de infolinie, unde vă vom oferi informații mai detaliate.
În cazul în care aveţi întrebări sau doriţi să vă cunoaşteţi soldurile, vă stăm cu placere la dispoziţie la numărul de telefon +4 0312 296 650.
Mai multe despre tranzacționare
Reprezentanții noștri de vânzări
Nu știi ce să faci? Contactați reprezentanții noștri de vânzări pentru mai multe informații.
Manuale de contabilitate a tarifelor
Am pregătit instrucțiuni despre cum să contabilizați în mod corespunzător veniturile și cheltuielile provenite din instrumente financiare derivate pe care le puteți utiliza împreună cu noi.
Condiţii generale şi operaţiuni în contul curent intern:
- Odată cu încheierea contractului-cadru ce conţine regulile generale de administrare a contului curent intern AKCENTA CZ va deschide conturile în mod automat;
- Conturile curente interne sînt administrate de societatea AKCENTA CZ. şi toate operaţiunile aferente acestor conturi curente interne sunt realizate doar în baza instrucţiunilor clientului;
- Operaţiunile aferente conturilor curente interne sunt centralizate iar clientul primeşte la începutul fiecărei luni în format electronic, extrasul de cont pentru operaţiunile efectuate în luna anterioară;
- Pentru a cunoaşte în orice moment soldul dumneavoastră, puteţi folosi aplicaţia OLB sau puteţi solicita acest lucru, telefonic prin intermediul serviciul Infoline disponibil la numărul de telefon: +4 0312 296 650. Reprezentantii noştri vor verifica parola aferentă conturilor dumneavoastră, parolă ce vă este alocată la întocmirea contractului-cadru apoi trimisă prin poștă la adresa de corespondență şi vă vor comunica toate informaţiile necesare;
- Comisioanele pentru tranzacţii individuale sunt specificate în „Lista de comisioane pentru servicii“.
Contul curent intern serveşte doar pentru operaţiunile specificate mai sus şi nu înlocuieşte un cont curent deschis la o bancă sau la o asociaţie de economii.
Conturi bancare AKCENTA CZ:
- România: Banca Comercială Română S.A., BRD Groupe Societe Generale, Raiffeisen Bank S.A.
- Republica Cehă: Česká spořitelna, FIO Banka, Komerční banka, MONETA Money Bank, Raiffeisenbank
- Slovacia: Tatra banka
- Polonia: Alior Bank SA, PEKAO SA, PKO BP, Santander Bank Polska SA, Bank Millennium SA, BNP Paribas Bank Polska SA, mBank SA
- Ungaria: OTP Bank, CIB Bank, MBH Bank, Raiffeisen Bank Zrt.
Băncile partenere Akcenta
Cursurile noastre
Monedă
Cumpărare
Vânzare
Valorile afişate sunt doar orientative. Pentru cursul actual sunaţi la numărul +4 0312 295 097. Puteți afla oricând cursurile actuale în Online Broker.